gang

by

gang

avand in vedere ca era soare si multi in zona, cu puncte multe lungi ne-am tras o poza.

mai mare aici

24 Responses to “gang”

  1. spanky Says:

    ja ja,
    botanic garten
    guten morgen
    tare tare

  2. flo' Says:

    lipsesc citeva persoane din poza
    😀

  3. wanky Says:

    …………….mai multe chiar; pai oricum unii si asa se ascundeau….

  4. stra Says:

    … na lasa flo’ ca te bagam din photoshop.. vrei? 😛

  5. cainiverzi Says:

    super tare frate!

    mie imi vin in cap numai chestii gen “ani de liceu” cand vad poza….
    la cati eram acolo, oricum nu aveam cum altcumva sa se termine totul decat cu o poza!
    :))

  6. flo' Says:

    da’ nu numa’ de mine ziceam 😛

  7. flo' Says:

    si frate-miu imitindu-l pe ala :))

  8. outernational Says:

    ba filme ,multe si dese cheia marilor succese! :))

  9. rpl Says:

    ba da de ce se ridea asa?!?!
    ui la leiza ca se tine de burta…

  10. flo' Says:

    cred ca de la aeru’ din parc! 😀

  11. unu din parc Says:

    da ma, eram totzi fumatzi ………..cu bongu ne-am dus ,ba nu cu nargileaua ,altfel nici nu ai voie sa razi!,fiecare cu a lui

  12. crumperion Says:

    eu am fost cu galeata da am ascunso sau mai bine…….am pus aparatu pe ia si asa am facut poza……hah ceam mai rass hehe……in poza

  13. heliomu Says:

    daca plangeam, de la ce plangeam de la helium?

  14. heliomu Says:

    aaaaa si mai era unu cu tulnicu…..daca te uiti tent se vede in spate,.. cum sa ascunzi un tulnic……?

  15. cleva whateva Says:

    chill out …….people!!!!!

  16. stra Says:

    da de aspiratoru’ meu intors pe dos atzi uitat? ca doar la totzi ati luat shoturi din el… 😛

  17. stra Says:

    ce nasol ca aste nu se pot edita .. si cu gramatica mea intarziata …. :”>

  18. cleva whateva Says:

    ba da mai moalee …….nu dati cu palma la cacat

  19. florinfara Says:

    eu n-am sugerat nimic 😛
    😀

  20. din bulan Says:

    @florinfara………..”fratetu imitandu-l”pe care ALA……?pe care dintre ei ai vrea tuuuu?

  21. carna valu. Says:

    ce bine imi sta cu sapca!!!!

  22. florinfara Says:

    care-i faza?

  23. din bulan Says:

    glumeam…zambind….curios….

  24. rudolph Says:

    ce nice suntem hehe hugs

Leave a comment